Babyto-Mom Biz 20 haftalık olduk yaptıramıcaz sanırım ya randevu bulamıyorum bi türlü.. çok gerekli mi yaptırmayan var mııı??
Btunc Babyto-Mom çok ama çok gerekli canım bu bi test değil detaylı şekilde bebeğe ve organlara bakılıyo
Haticeyuce31 Babyto-Mom oğlumda yaptırmadık bu bebegimde baska bir doktora gidiyorum yaptirmani tavsiye ederim dedirandevu veriyoruz burdan dedi eger bulabilirsem.gidicem insallah bulamazsam kizmet 😊
-elifss Babyto-Mom saat tam 16:00 da kayıtlar yenileniyor 182 yi arayarak alabilirsiniz antenatal bölümü bakıyor aradığınızda doopler diyin ona göre yönlendiriyorlar Zeynep Kamilde perinatolojiye gittim bakmadıklarını söylediler ona göre yanlış gitmeyin sizde bugün buldum ben randevuyu söyledikleri bölüme yarın şansınızı deneyin derim
Babyto-Mom mavi2021 mhrs den be 182 den perinataloji bölümünü kontrol ediyorum ama sürekli randevu yok diyor😔
Merviskchi Babyto-Mom bizim burdaki şehir hastanesinde (ankara) peritanalojiye kendin randevu alamıyorsun zaten normal gebe polikiligine alıyorsun duruma gore onlar sevk ediyor o bölüme. Ayrıntılı usg icin de peritanalog yapmıyor zaten radyoloji yapıyormus radyoloji bölümüne gönderiyorlar kendin gidip randevu alıyosun onu da 1 ay sonraya veriyorlarmış zaten🤷♀️
raabiia Babyto-Mom canım alamazsın o şekilde perinatoloji ekstrem bir bölüm olduğu icin kadın doğumcun seni yönlendirecek o şekilde gidebilirsin devlette ama özelde istediğin gibi gidebilirsin
Babyto-Mom Haticeyuce31 bulamıyorum canım yani özelde de yaptıramam şuan eşim çalışmıyor zaten şuan hayırlısı
maviscik77 Yaptırmanı tavsiye ederim her şeyini ayrı ayrı inceliyor hem bebeğin sağlığı için çok önemli hem de izlemesi çok zevkli normal ultrason gibi olmuyor doya doya bakıyorsun esneyişine kadar 🥰🥰
Merviskchi Babyto-Mom himm anladim canim. yaptırma imkanin varsa yaptırsan cok iyi olur. Tip merkezlerinde falan uygun fiyata yapan radyologlar vardir bi araştır yine de sen
dorugunannesi34 Babyto-Mom kendi doktorunuz ayriyetten ölçüm yaptimi bu haftada benim kendi doktorum kol bacak kemiği göbek çevresi baş çevresi ölçümlerini yaptı bı sıkıntı görmedi ama detayliya giricem bu seferde iç organlarına herseyine bakiyolar tepeden tirnaga
Gulbaharklc Bende bi turlu devlette randevu bulamadım ama maddi durumumu yeni toparladım özele gitmek istiyorum ama 23. Haftalik olduk bugün geç mi kaldım acaba gitsem bakarlar mı bilginiz var mı
Merviskchi Gulbaharklc 18 ile 24. Hafta arasi en ideali dedi doktorum bana gec kalmadiniz tam zamani hatta.
aydinayse Ben yaptırmadım canım, yaptırmadığumı öğrenince doktorum kendisi baktı bebeğin organlarına falan detaylı bir şekilde sonra da bir sıkıntı gözükmüyor annesi dedi, içim rahat çok şükür.
Gulbaharklc Merviskchi tesekkur ederim yarin randevu alıp gidicem bu hafta içinde devlete gittiğimden bilgi pek vermiyorlar malesef
Aselinannesi2 Detaylı bence yaptırmalısın inşallah sıra bulursun. Yakınım bebeğinde tek böbrek yoktu detaylıya girmedikleri için bilmiyorlardı doğuştan tek böbrekliydi çocuk hergün ağlıyor anlamadılar doktor en son detaylı uktrason istedi orda anlamışlardı sorunu en azından birşeyi varsa öğrenirsin. Sonradan tedavisi vardır belki. Tabi olacak diye birşey allah korusun 🙏 sadece varsayım