Sevgi979 hiç bilmiyorum inanın, ben de 2-3 hafta sonraki kontrolümde öğrenicem ama yılbaşından önce 4400 olduğunu duymuştum. en son netten standart ücretlerine baktığımda 6400 yazıyordu. gidince konuşup netleştiricem ben de ☺️ ben 3 sene önce doğum yaptığımda özel oda dahil 3500 ödemiştim. muamele de güzeldi. bu sene oda fiyatları da uçmuştur kesin