Hilalbutak Kızlar son 1 haftadır sürekli gazım varmış gibi hissediyorum , illaki lavaboya gitmem gerekiyor sanki kabızmışçasına ıkınıyorum diyebilirim. Baskı hissi zaten var ama sanki bu farklı çözemedim ? Sizlerde de oluyor mu ?
anneebrulice Hilalbutak ben 37. Haftamdayım öyle bir his yok ama annemle geçen konuşuyorduk bu konuyu gaz sancısı gibi sancın olursa doğum başlar demişti yani onda öyle olmuş ama bu bir ana kız konuşması tabiki doktora danışın :)
ssylgmz Hilalbutak bende de oluyor yediğimden mi yoksa son haftalardan mı bilmiyorum sebebini bağırsaklarım daha çok çalışıyor sanki bi tuhaf haller sürekli de çişe gidiyorum yoruldum valla