Kızlar üzgünüm bu postu actıgım için ama benim istifra ederken agzında acı tat oluyor ve geçmiyor sizlerdede bu sekılde oluyor mu acaba artık bu duruma cok üzülüyorum beslenemiyorum bile doktorum ilaç verdi ama fayda etmiyor daha 9 haftalıgım bu acı tadın etkisi nedir acaba yediklerim acıda kullanmıyorum meyve yiyorum ondan sonra istifra edince tekrar bir acı tat oluyor