Eddii Svda9000 22. Haftamda geçmişti. 22. Haftaya kadar ilaç kullandım. Umarım sizin ki bu kadar uzun sürmez.
Mucize_annesi Svda9000 15+3 deyiz azalma var ama henüz bitmedi şuan bile midemde bir hareketlilik var 😕
Melek_Erten Svda9000 16. Haftadayım hala mide bulanti kusma olayindan muzdaribim. Su bile içemiyorum ki böbrekler sinyal veriyor demisti gecen ay. Bakalm cuma kontrlm var.. 😢
havva365 Bulantı da prilam içiyorum gece yatmadan 2krre benim gibi kullanan var mı bazen almıyorum ama ozaman cok kötü oluyorum ve birazda acıkcası tedirginim
Irem41 havva365 bende 11 haftalığım bulantılarım bitmek bilmiyor sudan bile midem bulanıyor doktor prilam verdi sabah kullanıyorum fakat hiç işe yaramıyor bende
yrnens17 Bunu yaşayan var mı bilmiyorum ama 12. Haftama kadar çok rahat geçirdim ama şu son üç gündür mide bulantılarım başladı :( ne zaman geçer bilemiyorum böyle olan vae mı acaba