Kızlar selam herkeze belimde fıtık var 3 sene önce ögrenmistim bazen ağrı oluyordu ama ağrı kesici ictim mi geciyordu ama simdi 13 haftalık hamileyim ve inanın yataga uzanamıyorum oturamıyorum kalkamıyorum ölüyorum agridan sıcak su torbası koyması herkez tavsiye etmiyor ne yapsam bilemedim