Aysenur61 ilki hiç ağrımadı korumuştum kolumu da oynatmamıştım çok ama ikincise hemşire vururken daha acımıştı eli ağırmış bir iki gün ama ağrı gibi değil de ağırlık şeklinde oldu zorlamadı çok, kollarsanız kolunuzu bi de üstüne yatmazsanız bişey olmaz inşallah