Ozlemyeni
Benim de idrar yolu enfeksiyonum var. İdrarda bi değerimde kan da çıktı. Kanlı idrar yapmasam da içinde kristal olarak kan varmış. Manurol kullandım, sanırım geçmedi cuma yine tahlil yaptırdım sonuçlarına artık yarın bakacağım.
Benim normal kanamam ve lekelenmelerim de oluyor. Doktora özellikle idrar enfeksiyonu bu şekilde kanama, lekelenme yapar mı diye sordum. Doktor hayır yapmaz diye cevap verdi. Tabi sonrasında benim rahmimde küçük kanama alanı da görüldü. Ama gittiğim doktorlar idrar yolu enfeksiyonu kanama yapmaz şeklinde bilgilendirdiler beni. Diğer kanamanın da sebebi yok öyle durduk yere oluyor. 17+4 oldum hala arada yaşıyorum.
Enfeksiyon da idrarımı yaparken kasık ağrısına neden oluyor hatta Manurol kullanmadan önce yattığımda da kasığımda geçmeyen bir ağrı oluyordu enfeksiyon kaynaklıymış. Çok geçmiş olsun