[silindi] Rumeysa10 balık yagı degil ama doktor omega 3 hapı başlıyo doguma kadarr içiyorsunuz size başlamadıılar mı
Rumeysa10 [silindi] verdikleri vitaminin içeriğini okudum omega 3te içeriyor amaç yeterli onu sorulan doktorum a
[silindi] Rumeysa10 ben regenesis max içiyorum canım içinde vitamin de var ama aslı omega 3 sen ne içiyorsun
Rumeysa10 1_minik omega 3 balık yağıdır benim bildiğim eğer yanlış değilsem tabi yanlış Bilgi vermiştim doktorlar veriyor
1_minik Rumeysa10 bana da sözlü olarak bu Aydan itibaren omega ve d vitamini başlıyoruz dedi aşınız var aile Hekimi size bilgi verir dedi valla ..bu hafta içi ikili test sonucu için görüşeceğiz o zaman mutlaka hatırlatacağım ..teşekkür ederim..
[silindi] Rumeysa10 anladım ben hamile siniz sandım hamile kalmak için belki farklı vitaminleri olan balık hapları veriyolar dır inşaallah tez zamanda sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız
Hdanefeslna Kızlar bende imom omega3 kullanıyorum hap şeklinde doktorum önermişti ve evde möllars balık yağı da var eşim almış ekstra olarak ondan içsem her gün bi sorun olur mu ☺️
buseozmen Rumeysa10 ben balık tuketemedigim için kullanıyorum, marka vs vermek doğru olmaz en iyisini doktorunuz bilir, yalnız balık yağı tek başına kilo yapmaz demişti benim doktorum.
Mcakir Rumeysa10 Ben kullanıyorum gebeliğimin 4. Ayında felan vermişti sanırım doktorum. Doğum yapana kadar iç dedi.
Ayssmom Rumeysa10 abdiibrahim’in balık yağını kullanıyorum kokusu ve tadı yok mesela imom çok tat veriyordu onu bıraktım 😄