mutluaile11 Kızlar 15+3oldum. Daha önce 3kez gittim hiç bir sorun yok ama 1aydır gitmiyorum randevüm yarın ama bi tedirginim bir yandan cinsiyetini öğrenirim diye hevesliyim bir yandan acaba birşey olmuşmudur diye korkuyorum 😢
mutluaile11 Feride34 yok hiç bir riskim yok ama burda kötü anıları okumaktan sanırım bir stres oldum 😶
Asyaayaz1 Bende öyleydim cnm içini rahat tut gittiğimde 14+1 cinsiyetide öğrendim şuan 14+5 hiç gitmemiş gibi hala tedirginim doğurana kadar böyle oluruz😂
Ebru555 Hareketleri hissedene kadar hep oyle devam etti bendede 35+1oldum ama bu seferde suyu nasil akıntımı sumu derken bıtıyo heralde dogurana kadar devam 😊