Sevgiinur Papatya0605 bebe bugün 39+4 oldum ve bende de 2 gündür kabızlık var . Çok zorlanmıyorum ama var bende de🥺
Z-asena Papatya0605 bende kullanmiyorm ama sirf tuvaletmi yapabilmek icin icmistim valla 🤣 allaha sukur artk olmuyor ama 4.ayima giriyorm
Papatya0605 Z-asena alışkanlık haline getirme canım sigara bağırsak çalıştırdığı gibi kabızlıkta yapabilir :)
Z-asena Papatya0605 yok birkez ictim. Hamileyken icmem asla 😊 suan Allah a skur kabızlık yok bakalm ilerleyen aylarda ne olacak 😊