H-melek Mervetansu ilk aylarda Bende de vardı sürekli toktum su bile içsem çok yemek yemiş gibi şişkin oluyordum taaaa ki vitamin ve takviyelere başlayana kadar, şimdi kendimi durduramıyorum hep açım:)
Denizzz88 Mervetansu evet ilk aylarda oluyor o bende hatta ayy ne güzel cok kilo almıcam işte diyordum kendi kendime ama şuan yine aşırı doymamazlık yok da o tokluk hissi de gitti yani 😄
Lulemom Ne güzel keşke bende de olsa 😄 ben yedikçe doymuyorum resmen. 72yle hamile kaldım doğuma 90 la gidersem öpüp başıma koycam 😂 şaka bi yana ilk zamanlarda oluyo öyle. Sen yine de yemeye çalış. Vitaminsiz kalma
Mervetansu Böyle devam etmek en iyisi 58 kilo ile hamileliğimi öğrendim umarım ben değil de bebek kilo alır 😅
Ezgi_26 Evet ben de o haftalarda çok iştahsızlık ve şişlik hissediyordum daha sonda geçiyor iştahta geliyor.