Mervensn1 Hale5555 hamileliğin her anında bu bi sorun endişe etmen normal doktorun görürse daha iyi ihmal etmemende fayda var
Hasret_ Hale5555 sakin ol tatlım yerleşme kanamasıdır bu haftada olabilir , ayaklarını yukarı kaldır ve uzan sakın 3 ay ilşkıyede girme
Gizmolata Hale5555 hastaneye gidin serum takıp iğne vurup durduruyorlar, bu lekelenme masum olabileceği gibi çok tehlikelide olabiliyor ihmal etmeyin bence.
yagmuregenur Benim oldu doktora git bence hemen ben bugün gittim 6+3üm. Korkmada ama bekleyeceğiz dedi doktor banada şuan kesede bi sorun yok dedi sadece. İnşallah Allah yardımcımız olur gönlünü ferah tut🙏
Zahide94 Merhabalar, 5+3 üm kahverengi leke ve çok fazla kasık, bel ağrım var. Progestan kullanıyorum başına gelen var mı acaba?
Zahide94 Doktorumu aradım, kontrole kadar progestan kullanmaya devam et dedi. Sürekli gelmiyor gün içinde iki kez geldi ama çok tedirginim. Dua edin lütfen, sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza 🙏🏻
Sare_amine Hale5555 bende de oldu hemen resmini cekip watsaptan yolladim hocama… progestan verdi 12 haftaya kadat devam edecegiz dedi.. bence doktorunuza danismalisiniz
Crazymomm Hale5555 4+5 haftalık gebeyim ayni durumdayım dun gece başladı kanamam iki farklı hastahaneye gittim biri ozel biri fakülte özele sabah gittim ilgilerinden memnun kalmadım öğleden sonra kanamam artınca fakülteye gittim progestan verdi iki gün sonra tekrar çağırdı bekleyip göreceğiz sakin kalmaya çalış ve imkanın var ise bir hasteneye git.