Balkan hastanesi ayşegül hanıma gidiyorum hamileliğimin ilk gününden itibaren o kadar tatlı o kadar bebeği ve anneyi önemseyen bir doktor hiçbir hastanede yoktur diyebilirim Kendini sizin yerinize koyup bebeğinizi kendi bebeği gibi düşünen biri kendisi 35 haftalık hamileyim ailem istanbulda olduğu için orada doğum yapmayı düşündüm ama ayşegül hanımı bırakıp gidemedim doktora güven çok önemli bu konularda hamileliğimin başından sonuna her yönlendirmesinde gözüm kapalı ne dediyse yapabildim.