Dikiş izi hala var 13 sene geçti ama bikini bile giyiyorum çünkü çok aşağıda kalıyor. 2 sene kadar daha morumsu iz oluyor ama daha sonra ten rengine dönüyor. Anlaşılmıyor. O zaman SGK Hastanesi’nde bile estetik dikiş yapilmisti. Sadece bir çizgi duruyor. Rahatsız etmiyor. Herkeste olacak diye bir şart asla yok ama 1.5 sene kadar hissizlik olmuştu sonra oda geri geldi. Kanama derseniz bende 1 hafta bile sürmedi. Ben 2. Gün kendi islerimin hepsini kendim halletmistim. Tek sorun yatınca kalkmak biraz zorluydu. Birde hastanede 24 saat bile kalmadım. Tuvalet işini halledince tutmuyorlar zaten.
Mesele ne kadar çabuk yürümeye başlarsanız herşey o kadar daha kolaylaşıyor. Hastanedeyken cabalarsaniz daha da kolay çünkü ağrım var diyince ağrı kesici vuruyorlar eve gelince öyle bir şans yok. Aklınızda bulunsun.