Busradz61 Usuttum mu gaz sorunu mu bilemedim ama ara ara karnıma ağrı girdi başınıza geldi mi böyle bir şey ?
[silindi] Busradz61 yediğin şeylerle alakalı da olabilir canım , ben bugün brokoli karnıbahar haşlayıp yedim karın ağrısı yaptı gaz yaptı galiba
dlnyny Busradz61 ben geçenlerde üşüttüğümü farkettim ve uzun soluklu karnım ağrımıştı ama gaz olunca anlık ağrı oluyor sonra geçiyor. Belki sizde öyle ayırt edebilirsiniz kişiden kişiye göre de değişebilir tabii.
Nurasl Busradz61 bende de oluyor canım uyutmuyor asla hatta uykumdan bile uyandırıyor kusma falan da yapıyor doktora sordum 34. Haftamdayım nst ye girdim birşey cıkmadı bağırsaklarından olur dedi
Melikekpln Üşütmüş olabilirsin kabizlik varsa ondanda olur gazda olur 🙄 benm genelde kabizliktan agrir
Busradz61 Melikekpln Yok çok şükür kabızlık degil de afedersin bir gaz sorunu oldu sonra rahatladım da arada giriyor karın ağrısı daha önce yoktu idrar yolları enfeksiyonu da olabilir sanirim .
[silindi] Busradz61 olabilir sen yedilerini bir düşün genelde yediklerimizden oluyor bu gaz sancısı 🥰