DuyguSivrikaya ay ı zamanda tüm tahlillerini devlette yaptırdım enabız dan da Selda Hnm gösterdim illa tahlillerin herşeyi burda yapıcaksın demiyor 1 kere randevu alıyorsun zor oluyor ama digerlerini kendisi veriyor liste oluşturuyor o yüzden seve seve git bence memnun kalırsın