2 hafta önce tekrar yaşamıştım. İdrardan kan gelmişti. Hatta önce adet kanaması sandım ama değilmiş. Bugün tekrar başladı. Yine adet sandım ilk ama yine değil. 2 hafta önce 2 doz toz ilaç kullandım. Geçmişti ama şimdi yine başladı. Gebelik şüphem de var korkuyorum. Şiddetli Bi ağrım yok az Bi bel ağrısı var. Böbrekler ile ilgili Bisey olabilir mi acaba. Yoksa yine idrar yolu enfeksiyonu mu. 2 hafta önce enfeksiyon tanısı konmuştu