Seydagorki Nişanım geldi sabah kızlar. Akşam hastaneye gittim 2 3 cm açılma var. Evde bekliyorum sıklaşmasını ama bebeğim geride görünüyo.
YaseminBatrk Seydagorki geride görünüyor derken anlamadım ben . Allahım tek avazda kucağınıza almayı nasip etsin inş
Seydagorki YaseminBatrk yani normalde 38.haftam bitiyo ama 36 bitiyo gibi 35 +larda görüyorlar bebeği. 2 bucuk kilo