Ozlem-19 Kızlar zorunlu veya isteğe bağlı sezeryan olanlar kaçıncı haftada oldunuz bilgi verirmisiniz rica etsem
filodib Ozlem-19 ben normal doğum beklediğim için ilk kızım 42+3 de doğdu zorunlu o birazcık sezeryanla😂😂 Şimdi 21 haftalık hamileyim 39. Haftadan bir gün seçeriz dedi doktorum. İnşallah bir aksilik olmazsa.
Dilbenur-ok12 İsteğe bağlı da 38de alıyorlar ama zorunlu da 41 haftayı bulabiliyor normali beklediğiniz için