Iyi geceler hanimlar.kürtajın üstünden iki regl dönemi geçti.geçen ayı değerlendirdik kasık agrılarım yoğundu ve hamile olduğumu düşünüyordum fakat regl oldum.şimdi reglime az kaldı yine kasık agrım fazla.Sorum şu iki taraflı kasık agrılarının sebebi başka ne olabilir? Yanma vs gibi şikayetlerim yok.Reglimde düzenli gidiyor iki aydır.