Sabihaaaaaaa Kızlar merhaba benim Bi tane düştüğüm var 14. Haftada kaybettim yavrumu şimdi yine hamıleyım 12. Haftadayım ve kahverengi akıntım var vajınamda da agrı var sizce düşükden mi sizde varmı çok korkuyorum bilgi verir misiniz?
ssnnmmm Sabihaaaaaaa 12.haftada çok normal değil bi doktorunuzla iletişime geçin yada imkanınız varsa acile gidin
tanya25 Sabihaaaaaaa bende de oldu bi an beklemeden acil kadın doğum bulup gittik. Kese altında kanama alanı varmış hemen iğne yaptılar. Mutlaka gidin beklemeyin.
Mervensn1 Sabihaaaaaaa yani hamileliğin her döneminde kanama normal değil diye biliyorum ama işin uzmanı daha iyi bilir tabiki ihmal edilmese iyi olur bende hiç olmadı mesela birde düşüğünüz varmış dikkat etmenizde fayda var 🌸