Melisas prensesim35 hiç belirti yok ne sancı ne nişan ne su ne ağrı. Hergün 4-5 km yürüyorum squat yapıyorum🤷🏽♀️🤷🏽♀️ Normal doğumu tatmayı çok istiyodum ama bu gidişle sezaryen
prensesim35 Melisas pes etme bnde çok uğraşıyorum 2 gündür sancılarım başladı hafiften ebe az kaldı 1-2 güne gelir dedi
Melisas prensesim35 bugün baya yordum kendimi 🙈 yerlerde sürüne sürüne temizlik yaptım heryerim o kadar ağrıyor ki🙈 sancı gelse farketmycem öyle ağrıyor heryerim. Hayırlısı olsun hepimize🤲🏼 Perşembe randevum var. Yol çok güzeldi sonu da bi o kadar güzel olsun inşallah❤️
heyymomm Melisas hahahhah kendimi okudum resmen çok güldüm 😂 ben de dün 7 km yürüdüm defalarca merdiven indim çıktım öyle ağrım oldu ki sancı girse bana mısın demezdi farketmezdim 😂 yerlerde sürüne sürüne temizlik yapma vaktim gelmiş sanırım 🙈
Melisas heyymomm ay vallahi perişan haldeyim 🙈 kimi sezaryen ister kimi normal. Çok mu takıyorum acaba ya. Tabiki hayırlısı neyse o olsun ama normali o kadar merak ediyorum ki. O içten akıp kayma hissini yaşamak istiyorum.