yaseminksmn ben de bayadır içiyorum üniversite de paket paket üstüne içen bir insandım hamile olduğumu duyduğumdan beri kendi kendime bıraktım hiç de canım istemiyor , kendime o kadar güvendim ki hatta kullanmıyorum dedim doktora çok şükür aklıma bile gelmiyor insallah bütün annelerimiz bırakır en azından hamileyken 🙏🙏