Kardelen35 Kızlar tuvalete gittim peçetede kan gördüm bu nişan mı oluyor nişan oluyorsa tahmini ne zmn Doğum olur bu arada 36+1 haftalığız
NaimeYilmaz Kardelen35 1-2 haftaya geleblrde gelmeyebılırde ama acılma kontrolu ıcın gıtmekte fayda var doktor daha net konusur
Kardelen35 NaimeYilmaz doktora gittim bi kaç hafta bekle dedi herhangi ani bir durum da gel dedi inşAllah bi kaç hafta daha dayanırız
MihrisahVeAnnesi Canim bn 35 ten sonra her hafta kontrol deyim , bazen bi kac gun icinde sanci gelebiliyomus bazen 1-2 hafta gelmiyomus dr daha iyi bilir. Cocugun kilosu boyu iyiyse dogur gitsin☺️ Bekle bekle zor 38 e dogru gidiyorum ama hic bi belirti yok 🤷🏻♀️😁
BeyCey Ben pazartesi günü kanama ve sancıyla hastaheneye yattım Çarşamba taburcu oldum perşembe sabah sancım tuttu 1 saat içinde aldım bebeğimi kucağıma ☺️Bu arada 35+4 haftalıktı ☺️