aselsmom Arkadaşlar bugün adet günüm ama olmadım gebelik şüphem var testi ne zaman yapmaliyim testte ne zaman çıkar
umaydurununannesi aselsmom erken gebelıj testı al cıkar dıger testlerde cok sılık cıkıyo ben adet gunum ogrenmıstım
Merinosunannesii aselsmom şuan yapabilirsin test varsa evde benim adetime 3 gün kala çıkmıştı çift çizgi hemde öyle silik filan değil direkt net Bi şekilde çıktı
Buketkucuk aselsmom ben adet günümde ilk idrarımla bile olmayan test yapmıştım anında kıpkırmızı çift çizgiyi görmüştüm Allah sizlere de nasip etsin inşallah ❤️🙏🏼
aselsmom umaydurununannesi afedersiniz sabah ilk idararla mi yapmalıyım yarın sabah yapsam varsa çıkar dimi
aselsmom Merinosunannesii erken gebelik testi var şuan elimde heal point markasının şuan yapılsa çıkar mı ilk idrar mi olması lazim
Sympktz Ben adet günüme 6 gün kala 5 tl lik bir testle öğrenmiştim. Sizde sabahın ilk idrarıyla testinizi yapın inşallah hayırlı haber alırsınız 🥰😊
Merinosunannesii aselsmom genelde sabah kalkınca yapın diyorlar ama bilmiyorum valla ben aksam üzeri yaptım 3 tane test vardı evde adetime de 3 gün vardı 3üde net Bi şekilde çift çizgi belirdi Benimkisi oncomed miydi neydi pembe Bi kutu
hilosss07 aselsmom ben 5 gün gecikince yaptığımda cok koyu bir şekilde çıkmıştı varsa silik bile olsa çıkar diye düsünüyorum yarın sabah yapın istersiniz
Sevgi19 Bence hemen yap aç tok farketmiyor bn yaptım aynı gün direk 2 çizgi çıktı sabahta kan vermeye gidersin ☺️