Crazymomm öle aptal doktorlara denk geliyoruz ki bazen… ilk kimyasalımda en güzel hastaneye gittik kaç para verdik kontrole yok şurda minik bişey yok böle dedi gönderdiği akşam kanamam başladı, annem gebelik yeniyken cok doktora gidilmemesini tembihler, doktorlar bastırıyorlar falan zararı oluyor sanırım,4 haftalık gibi bir süreçte kese görebildiler mi peki gerçekten ? ya umarım devam etmez sıkmayın canınızı, zaten değilse emin olun sağlıksız gebeliktir ,yaşayacak ömrü varsa yaşar bebiiş