33+5 teyim erken doğuma karar verildi hızlı büyüme ve gelişmeden dolayı ne zaman olacağı belli değil ama, bana iki gün kullanmalık kalp ve tansiyon ilacı verildi ne kalpten nede tansiyondan sorunum var sizce normal mi bebeğe zararı var mı bana çok yan etkisi etki etti