Mom15 Soda tüketimi hamilelikte bebege magnezyum icerdigi icin kilo aldirir diye okumustum yanlismi biliyorum
Aysc2651 Evet çocuğun gelişimi için iyi diyolarda bende bir sorum olucak kizlar magnezyum ilacı kullanipta soda içenler varmi
justwaiting Aysc2651 içilebilir, her gün bir tane içiyorum bebise de kilo aldirdigini okudum, eklem ağrılarına vs de iyi geliyor, tabi meyveli olanlar değil sade soda
Eminos123 Aysc2651 magnezyum eksikligim var ilac istedim doktorumdan ama gunde 1 soda bi muz yemeye calisiyorum
Ebru2403 Aysc2651 ben bazen öyle yapıyorum sodanın bi zararı yok benim doktorum her gün bir tane içmeme birşey demiyor
Eminos123 Mom15 bebege kilo aldirirmi bilmiyorum da magnezyum eksikligim var kramplarim oluyor gunde 1 soda bi muz tuketmeye calisiyorum
BiricikGamze Mom15 bebege ve kasılmalarina iyi geliyor doktorunun demesi lazimdi bunlari zaten canim .
eslemozge 32 haftalık hamileyim hergün olmasada düzenli olarak bende soda içiyorum ayrıca magnezyum ilacıda kulanıyorum aksi halde sadec ilaç yeterli olmadı bana bende soda ile beraber kullanıyorum gayet rahatlatıcı oluyor şahsen.
Paula eslemozge bana doktor magnezyumu 3 kere almamı söyledi günlük 400mg. O suya atılan tabletlerden 3 tane yani. Belki sizede onun için yeterli olmamıştır
Smm12efe- Mom15 canım bende bu şekilde duymuştum. Sade soda içemiyorum içine yarım limon ve biraz tuz katıp içiyorum acaba etkisi olur mu bu şekilde ?