minisinannesiiii Kizlar bugün sabahtan beri hıçkıra hıçkıra ağlıyorum kasıklarıma sancı girdi acile gittik alttan muayne ettiler o zamandan beri alt tarafım acıyo ağrımda kesilmedi daha 30.haftadayım
44Queen minisinannesiiii yani bu soruya nasıl cevap verilir bilemedim kim ne yapabilir ki sizin için çok ağrınız varsa tekrar görünün
Minay minisinannesiiii bende üzülünce ağlayınca ağrım olur strese girmeyin lütfen erken dogumu tetikler sancı çıkmadıysa nst de endişelenmeyn ama daha fazla ağlamayın da
Gulsen4224 minisinannesiiii üzme cnm kendini sende çok takıntılısın bende öyleyim inan çok takarım kendime sıkıntı yapıp ağlarım sonra bebeğim aklıma gelir birde şu hamilelik zamanında iyice duygusala bağladık Rabbim yardımcımız olsun 🌺
minisinannesiiii Zdk eşim bana nispet yapar gibi istemediğim kişilerin evine gitti sonrada bebeğime bisey olur diye ağlama tuttu nefesim kesilene kadar ağladım hâlâ daha durduramiyorum kendimi 😭
44Queen minisinannesiiii eşiniz neden böyle birşey yapıyor belki de siz çok takıyorsunuzdur boşverin bebeğinizi düşünün
minisinannesiiii 44Queen nstye bağladılar gebelikle ilgili değil dediler ama alt tarafim aciyo kendimi kastım ondan mıdır acaba
44Queen minisinannesiiii hormonlarda çok etkiliyor bence takmayın başka şeylerle ilgilenin mesela müzik dinleyin
Minay minisinannesiiii olmaz annesi inşallah kötü düşünme kötüyü çağırma şok etkileniyor bebekler hissediyor annenin üzgün oldugunu
Mhrbnbz_1 minisinannesiiii canim benimde kasik agrilarim oluyordu iki gun oncesine kadar doktorum bana bir igne yazdi ve o cok iyi geldi ve suan cok rahatim