hazal2131ds Kızlar sizde benim gibi misiniz ya. Ağzım bir dk boş durmuyor. İşin garibi midemde rahatsız olmuyor, 52 kilo az ve öz yiyen bi insandım. 23. Haftadayım 61 kilo oldum, bu dönemlerde mi böyle çok yiyor insan. Ne olur bizde öyleyiz deyin 😊🤗
uykusuz1parol hazal2131ds Aaa ben beeen😂Bugün evde dolaniyordum aç değilim ama ağzıma birseyler sokmak istiyorum sürekli yemek istiyorum diye 😂😂bizde 19 haftaligiz
hazal2131ds uykusuz1parol tamamen iradeyle alakalı galiba kıçım resmen büyüdü bacaklarım kalınlaştı hissediyorum kafama takıyorum ama engel olamıyorum 😂
Nanelisekerr ben 24.haftamdayım suan 21.haftamda 3kg fazlam vardı. Onu da son 1ayda almıstım. 1ayda 3kg aldogım için doktorum baya sert bir şekilde uyardı beni :/ Dikkat etmekte fayda var
hazal2131ds Nanelisekerr benim doktor hep iyidin iyi diyo keşke uyarsa yediklerimde pek umrunda değil. Heralde bilinçli olduğumu falan düşünüyor. Zira ben aklımı kaybetmiş gibi yiyorum
Nanelisekerr hazal2131ds Diyabet durumlarında Allah korusun brbrkte ani kalp durması bile olabiliyor. Sağlıklı ve ölçülü beslenmek en iyisi. Ben tatlı delisiyim ama gizli diyabet çıktı. Tatlı bilr oldugunda bir ısırık alıp bırakıyorum mecburen. İçim eriyor yiyemediğim için ama bebeğm için dayanmak zorundayım
uykusuz1parol hazal2131ds Aynen biraz kendimizi tutmamiz lazim yoksaa gidisat iyi degil 😂😂her yandan şisiyoruz😂
NilayRuya hazal2131ds benim de maalesef ağzım boş durmuyor maşallah hayatımda hiç bu kadar yememiştim 🤤
Bilge44 Ben oldu bitti fit bir insan değildim 🏃♀️🤸🏻♀️ ama şimdi bir de popo büyüdü,eskiden yoktu yani, ben yürüyorum o 10 dakika sonra geliyor arkamdan 👏🏻kocaman alkışlıyorum kendilerini 😂👏🏻😂👏🏻
Alminanin_Annesi61 16+5 haftalığım hiç öyle iştahlı bir şekilde yemek yemedim belki bu haftalardan sonra iştahım açılabilir bu gidişattan memnunum ama bacaklarımın kalınlaştıgını hissediyorum yinede psikoloji yerlerde plates falan başlamayı düşünüyorum sağlık için sürekli oturup hareketsiz kalmamak şart.
Kbrasahiiinn06 Kız ben daha 9 haftadayım bende öyleyim büyüdükçe napayım 😂😂😂 sonra şişko oluyorsunuz tecrübeyle sabit benim ikinci hamileliğim ilkinde de böyleydim 23 kilo aldım bebiş 3 kilo doğdu 😂😂😂