Aslanannesiayse Aranızda daha önceden gebelik zehirlenmesi yaşayıp idrarda protein kaçağı çıkan oldu mu olduysa da tansiyonunuz kaça çıktı benim az önce ölçtüm 13/7 😑 coraspin kullanıyorum 22+3 teyim daha evvel 28.haftamda çıkmıştı
Alinamoms Aslanannesiayse 14 üzeri sıkıntı diye biliyorum ama siz yinede doktorunuza yarın bildirin ve devamlı takipte olun bu şekilde devam ederse zaten tansiyon ilacına başlatıyolar. Tuzu tamamen kesmeniz lazım ve bol bol su içmeniz lazım hatta suyunuzun içine de 2 3 damla limon ekleyin o tansiyonu toparlar.
Aslanannesiayse Alinamoms tamam yarın sabah erkenden sağlık ocağına gideceğim zaten o dediğiniz limonlu suyu da içicem teşekkür ederim
Alinamoms Aslanannesiayse rica ederim ayriyetten yükseldiği an el bilek ve ayak bileğinizi soğuk suyun altına tutun hemen düşürüyor. Bide ayakları havaya dikin bunlar kurtarıyor o anı benimde riskim var o yüzden hep tetikteyim. Rabbim yardımcımız olsun 🤲🏻