Zehra_001 Elisabeth001 Ağrınız çok oldu mu, ayağa kalkabildiniz mi nasılsınız iyi misiniz? 😂 Ne zaman oldu
Gzdymn Elisabeth001 sezaryen esnasında herhangi bir şey hissettiniz mi baskı çekiştirme bunlar rahatsız edici oluyor mu?
Melek_moms Elisabeth001 yaaa 4 gün sonra bende 36+3 um . Bebisiniz in sağlık durumu nasıl kaç kilo doğdu canım birde çok mu küçük saclari filan varmı çok merak ediyor um ben
Mommm12 Elisabeth001 merhaba bende 37. Haftama girecem 00 00 itibarı ile sezeryan olacam kendi isteğim ve doktorumun önerisiyle ilk başlarda hiç korkmuyordum ama zaman yaklaştıkça beni korku sardı nasıl yani kesecekler mi beni diyorum😔 herkes bisey diyor yok canım çok ağır yarim insan olarak hayatına devam edersin diyen bile var beni tüm gerçekleriyle aydınlatır misiniz
Elisabeth001 Zehra_001 1 hafta oldu 🤦♀️ ilk başta ayağa kalkarken zorlanıyorum evet ama zamanla geçiyor mesela şuan yatıp kalkarken çok şükür ağrım falan olmuyor 😘
Meryemece1 Gözünüz aydın geçmiş olsun sağlıkla huzurla büyütün inşallah nasıl oldu doğumunuzu siz biraz bahsetseydiniz
Yamanlardan Hayırlı olsun sağlıkla büyüsün kuzucuk Sondayı sorcam Birde kaç kg emmede nasıldı sıkıntı yaşadınız mı 😬
Elisabeth001 Yamanlardan sonda takılıyor evet ama acımıyor korkma 2855 doğdu ilk iki gün sütüm biraz az geldi ama Bi sıkıntı yaşamadım 😘👋
Burcudlkts Allah anali babali buyutsun isallah saglikla benim sormak istegim ciher gekistirici felan vuruldumj bide kuveze girdimi bebeginiz benimde biraz erken dogum olma olasaligi varda merak ettim