Kızlar arkadaşım 23 gün önce bebeğinin kalbi durduğu için 8 haftalık bebeğini kaybetti kürtaj olmak zorunda kaldı eşiyle korunuyorlardı ama 2 kere kaza olmuş ve 1 haftadır hamile olduğu zamanki belirtilerini yaşamaya başlamış (göğüslerde hassasiyet, sık idrara çıkma vs.) bu 23 gün içinde tekrar gebe kalmış olabilir mi başına gelen duyan bilen var mı ona göre bi test yapacak ya da geçmesini bekleyecek