Bende arzu hanıma gidiyordum. Ayrıntılı orda çektirdik. Ama hiç memnun kalmadım, çok pisti ve kalabalıktı. Bakan doktor hiç bir açıklama yapmadı, göstermedi. 10 dakika da baktı sorun yok dedi. İçime hiç sinmedi ve özelde başka yere tekrar yaptırdım. 400 TL boş yere vermiş oldum.