Ebrumihrimah ozgeozge123 Memorial aydın ilgina. Gidiyorum 12. Haftadan beri her gittiğim de 2 renkli veriyor 2 de siyah beyaz
Serapveminikleri ozgeozge123 Dicle Memoriala gidiyorum Ali emre tahaoglu çok memnunum renkli ult baya bekledi güzel bir resim vermek için 🥰Kızım çok direndi vermemek icin ama