Demir
Oznur1_23 eşinle otur konuş söyle bende hakkımı helal etmem de ya iki isim ya hiç de kaynana benim dediğim oldu demek için iki isim istemiyor belli ki . O kadar kendini üzme net konuş tepemize çıkıyorlar gebe olduğumuzu öğreniyoruz huzur yok ilgi sevgi yok sonra düşük tehlikesi içinde Hep bi korku yanındaymışsın isim hak edecek tam iyi oluyorsun bebeğini hissediyorsun isim sorunu ne kadar ayıp ya ağrıyı sızıyı anne çeksin kocanın annesinin gönlü olsun yok öyle Allah’ımdan bulsunlar ya bencil kadınlar