Bende olmuştum ilk hamileliğimde 12 haftalıktım çok zor geçmişti ağrı kesici ilaç alamıyorsun genel anestezi uygulamışlardı uyandığımda bebeğim iyi mi diye sayıklamışım çok şükür bi sıkıntı olmadı şimdi 4 yaşında koca adam oldu kardeşini bekliyor yavrum 🙌🏻 rabbim can sağlığı versin gerisi geliyor sizede geçmiş olsun