Havva1995 Tuzlayıp limon yemek zararlı mı bilen var mı grip oldum da ne geçirir 9 haftalık gebeyim 🤰🏻
Tugceonur Havva1995 Çok yemediğin sürece zararı yok kasa kasa yemiyoruz sonuçta 🤩 32 haftalığım hala limon tüketiyorum canın çok istediyse az ye ama tansiyonu düşür
buiyimi Havva1995 ben günde 1 tane yiyorum doktorada sormadım ama tutamıyorum kendimi ekşi yiyorum dayanamıyorum
Rukiyesimsek Havva1995 şuan 29 haftalık hamileyim ve ilk hamileliğimi öğrendiğimde elma yer gibi kilolarca limon yemiştim Allah’a şükür bir problem olmadı
Lulemom Limon yemek yerine portakal mandalina yiyebilirsin. Ben nane limon için doktoruma sorduğumda çok abartmadan içebilrsin demişti. Sanırım limon tansiyon düşürüyor o yüzden çok yemek iyi değildir
[silindi] Merhaba, hamilelikte tansiyon zaten dusuk oldugundan limon da tansiyon dusurucu ozellige sahi oldugu icin cok onerilmiyor. En azindan doktorumun bana soyledigi buydu. Tabii abartmadan yiyebilirsin demisti. Benim de canim tuzlayip tuzlayip yemek istiyor ama tutuyorum kendimi 😅
Almilaaa İlk aylarımda limon çok yedim tuzlayıp ne yalan söyliyim 🙆🏼♀️ Normalde de çok severim öyle yemeyi ama tuzu abartmamak lazım tabi 🙃
yagmur_gamze Havva1995 limonu tuzlayıp hem tansiyonunu düşürür hemde zararlı mandalina veya bolbol portakal ye
Zehra222 Havva1995 Ben iki oğlumdada hep ekşi istemişdim ve limonu ince ince doğrayıb üzerine tuz serpib yiyordum,tansiyon düşürüyor,benim tansiyonum yüksek oluyordu,ama dikkat etmek lazım fazla tuzda zararlı sonuçta,
Nazli_01 Havva1995 ben hamılelegımın en basında gunde 3 4 tane lımon dilimleyip yıyordum. Kanımın sulanmasından cok korkuyordum ama canımda ıstıyordu yıyordum bırsey olmadı cok sukur. Dıkkat ederek vede doktora sorarsan belkı sıkıntı yasamazsın dıye dusunuyorum