Erken doğum riskim var daha önce bununla ilgili post açmıştım. 33. Haftada ciğer geliştirici vurdular 3 doz şuan 34 haftalığım acaba düşünüyorum Allah korusun erken doğarsa etkisi nasıl olur işe yarar mı bu perşembe kontrolum var nstde yine sancı çıkarsa yatış verilir mi bilen varsa yardımcı olabilir mi kafamda çok fazla soru işareti var