Kertenkelemiz Kızlar 36+5 günlük hamileyim. Son iki gündür harekette belli bi azalma var. Bebek büyüdüğü ve alan daraldığı için vs diyorlar ama sizce bu bi sorun teşkil ediyor mu?? salı günü kontrolüm var içim içimi yiyor
Esra-33 Kertenkelemiz ya bu sıkıntı bende de var 35₺1 im yarın kontrolüm var büyük ihtimal yerleri daraldı
Sedaerhan Kertenkelemiz içinizde sıkıntı yaratıyorsa acilde baktırın derim salıya kadar stres yapıp bebiş etkilenmesin
Tugceonur Kertenkelemiz Zaten doğumunuz yakın bence doktora gidin ben 32 haftalığım en azından içim rahat etsin diye gidiyorum hareketsiz olduğunda ne olursa olsun riskli haftalar sonuçta 🦋 birde siz bebeğinizi herkesten daha iyi tanırsınız bi anormallik varsa öyle hissediyorsanız gidin derim
Elifmmmmm Esra-33 benimde 37 de azaldi doktorum agri sanci hic hissetmeme olursa gel dedi yani takip et dedi canm
Kertenkelemiz nev_hena Esra-33 Elifmmmmm sizlerde öyle diyince biraz rahatladım. Cidden çok kafaya takıyor insan bu gece oturdum ağladım yani deli gibi oluyor insan. Sağlıkla bi doğsalardı
nev_hena Ya sanırım artık giderek hareket alanı azaldığı için hareketleri azalıyor. Yine de yanlış yönlendirmek istemem.
Esra-33 Elifmmmmm ay sağsalim doğsalardı hareket takip etmekten kafama takmaktan sıtkım sıyrıldı valla😔
Esra-33 Kertenkelemiz sabaha karşı bende oturdum ağladım ay etmiyor hareket neler geliyor insanın aklına o kadar çaresiz hissetmiyorsun hayatında cidden insan😔
Kertenkelemiz Sedaerhan acile gitme imkanım yok canım bulunduğum yerden dolayı 🙁 umarım bi sıkıntı yoktur
Esra-33 Kertenkelemiz her evresi güzel olduğu kadar stresli gerçekten yeterki sağ olsunlar çektiğimiz sıkıntının hiçbir önemi yok🤲
Kertenkelemiz Elifmmmmm sağlıklı olacaksa şuan doğmasını tercih ederim gerçekten en azından gözümün önünde olur 😊
Kertenkelemiz Tugceonur çok teşekkür ediyorum canım. Hastanem malesef yakın değil. Burda da sağlık ocağından başka gidebileceğim bi yer yok. Yarın doktoruma mesaj atacağım bakalım ne diyecek. Umarım bi sıkıntı yoktur
Tugceonur Kertenkelemiz inşallah uzak olsa bile acil servisi arasanız da mı olmuyor burda da hastane çok uzak ama ambulans hemen geliyor . Ne bileyim ben korkarım yani o yüzden dedim rabbim korusun 🤲🏻