Arkadaşlar 35+4 haftalık hamileyim uzun süredir ellerimde kollarımda uyuşukluk oluyordu ama geçiyordu gün içinde tekrarlıyordu bu . Ama iki gündür el ve ayak parmaklarım sürekli uyuşuk ve geçmiyor da. Çok fazla ödem oluştu vücudumda zaten. İnanılmaz şişliğim var . Üstüne bu uyuşukluk hiç geçmiyor bunu yasayan var mı nasıl gecirebilirim bunu