Yagmursimsek94 canım bende mercimek kadar ilacı bile tutamam normalde, 3. aydan sonra bi kan ilacı verdi dr kocaman ve iğrenç kokuyo tadı da kötü mecbur kullancaksın dedi, bende vişne suyuyla yutmaya başladım hep onunla içiyorum birden gidiyo ve kokusu tadı da gelmiyo bi dene istersen