minidior yeter ki iyi olsun da uyanıyım canım bende vicdan yapıyorum hap içtikçe ama gerekli galiba benim normalde tansiyonum yoktu galiba kontrollerde yüksek çıkıyordu bizde heyecandan sanıyorduk o gün cinsiyet için gittim doktor korkuttu böyle giderse zehirler falan dedi acilde ki de alfamet verdi sonra kendi hastaneme gittim o da kukkan kardiyoloji bölümü de kullan dedi yine de insan hareket etmiyene kadar korkuyor canım Bi randevum gelseydi rahatlasaydım inşallah