Kızlar 2 aylık hamileyim bugün her zamankinden bi tik kötü hissediyorum sanki tansiyonum dusuk gibi kafam yerinde değil Sanki sürekli ama ölçüyorum ve hep normal seyirde çıkıyor. Mide bulantım da fazla sabahtan beri yataktan çıkamadım acaba bebeğime bir şey olmuş olabilir mi? Bugun her şeyi iki kat fazla yaşıyorum istemsizce bi korku başladı içimde 😣