Hamsicikk Armindia demir ismi çok soğuk bir isim geliyor bana. Yinede sizin kararınız tercihiniz tabi ama insanlar isimleriyle yaşar , oyüzden doruk daha yakın geldi bana 🌸💙
Ogretmenanne35 Bizim de 1. İsmi Demir olacak . 2. İsmi Ali, Umut, Kağan, özgür gibi bir isim düşünüyoruz
mrvylcn Yeğenimin adı Çağan Doruk, eğer iki isim düşünüyorsanız fikir olabilir 😊 Çağan: Bayram, şenlik anlamında. Doruk ile de bu şenliğin zirvesi gibi bir anlama geliyor diye koymuşlardı. Biz de oğlumuza Ali Deniz adını koyacağız 🤩