Ozbekfamily kese yuvarlaksa erkek diyorlar ya bende gören herkes erkek erkek dedi bende hep kız istiyordum kesem ultrasonda yuvarlaktı ama kızım olacak 😂 hala karnıma bakıp erkek karnı bu ya diyen teyzeler var ama umursamıyorum son haftalarım ohh mis😂😂