nazlcandrli Kizlar 12+5 hamileyim bulantilarim ve kusmam devam ediyor hamileligin basindan beri 7-8 kilo verdim hala vermeye devam ediyorum bebege bi zarari olur mu ya da bebegim zayif mi dogar biraz korkuyorum
Haticeyuce31 nazlcandrli bende ilk bir kaç ay veriyorsun ama bebeğe bir etkisi olmuyor merak etme bebek 4 5 Aydan sonra anca kilo almaya başlıyor zaten benimde kusmam olmadi ama bulantidan ne yer ne içerdim ilaçlarımı bile içemezdim ama hamd olsun bebek gayet iyi hatta su an 19 haftaligiz kilosu gramı falan önden bile gidiyor
Mucize_annesi nazlcandrli daha geçen gün bu postun aynısını ben açtım canım 15+4 deyiz 53 kilo ile hamile kaldım şuan 50 kiloya düştüm sürekli kusuyorum ne yersem yiyeyim bu değişmiyor tuzlu tatlı ekşi herşeyi denedim ama nafile normalmiş bu durum bir süre sonra mide bulantısı vs geçiyormuş kilo alımı başlıyormuş ama bebeğe bir zararı yokmuş canım o yüzden sıkma canını
Elifkskl nazlcandrli kaçıncı hafta başladı canm kusman 6 cı haftayı doldurdum bugün hiç midem bulanmıyor
nesibe_baris nazlcandrli bende kilo vermiştim 46 kilodan 44 e düştüm en son 48 kiloydum şimdi ne kadar kilo aldım bilmiyorum . Bebeğin senden besin vitamin alıyor merak etme beslenemezsende
anneadayi33 İlk üç dört ay öyle geçiyor sonra düzeliyor herşey bende de öyle olmuştu şimdi iyi herşey çok şükür dr un verdiği vitaminleri ihmal etme
nazlcandrli @anneadayi33 çok teşekkür ederim biraz panik olmuştum ama başkalarında olduğunu duyunca rahatladim
Nursah90 Bende 12+5 haftalık hamileyim bulantı kusmadan dolayı 7 kilo verdim doktorum bebek için zararlı değil dedi verdiği vitaminleri kullan yeterli
nazlcandrli @Elifkskl yedi haftalikti basladi hala gecmedi doktorum prilam dr diye bir ilac vermisti onu kullandim
Huriyeolgn nazlcandrli ben bu durumu yasadım canım 7 kg verdım bende sıvı kaybına baglı pıhtılasma artmıstı o donemde ama bebegımde bır sorun olmadı 15 ten sonra bıraz rahatladıgını farkedersın hormonlar duzene gırıyor gece 2 prılam atıyordum hastanede serum tedavısı gordum kg vermem ancak oyle durdu ve kan degerlerım duzeldı 37 olduk bıle ınsallah toparlarsın bıran once