Kenanizm18 ardengunes evet canım bende kasım annesiyim :) 18 haftalık olduk afp yaptırdık cuma sonuc alıcam Allahın izniyle. Cinsiyeti belli oldu mu :)
1987gokce ardengunes bizde yaptırdık canım 2li temiz çıkmıştı AFP yapıldı çok şükür o da temiz çıktı endişe etme inşallah güzel haberler alırsın.
Mmelekannem Ben geçen hafta yaptırdım o testi 2li temiz çıkmıştı bide bunu istedi ama bu da normal çıktı inşallah senin de normal çıkar genel kontrol için hemen hemen herkesten istenen bir test 😊😇19 haftalık hamileyim bu arada 😊
Gamze5861 Ben bugün afp testini yaptırdım canım ☺️ 15-+2 yiz ☺️ 2li testim temiz cıkmıstı ondan sonra bunu istedi doktor bugün yaptırdım☺️