Benim sıkıntım tamamen dipler, ırsi olduğu için beyazım oldukça fazla. Fakat cesaret edip bitkisel boya dahi olsa boyatamıyorum! Doktorum da aa tabiki boyatabilirsin demediği ve ne olur ne olmaz sabredin diye direttiği için sanırım pamuk prenses saçlarımla bebeğimi karşılayacağım 😃 şuan 24+4 teyim. Sanırım doğuma kadar iyice ağaracak saçlarım . Aslında hiçbir zarar ziyan tespit edilmemiş şimdiye kadar çok araştırdım, hep varsayımlar var boya konusunda, emsal niteliğinde bir vaka da yok. Ama yine de analık işte!